De vliegreis en Safari Club

28 januari 2017 - Kempton Park, Zuid-Afrika

De WiFi is hier helaas niet zo goed, dus elke dag netjes mijn blog bijhouden gaat het niet worden.
Gisteren de vliegreis gehad met een lange zit van 10,5 uur. Na nogal een verzuurde billen en soms niet meer te weten hoe ik moest zitten is ook deze reis weer prima verlopen. Veel films kunnen kijken en boeken kunnen lezen dus ik vermaak mij dan wel! Klein beetje turbulentie gehad en er viel nog iemand flauw midden in het gangpad. Maar al met al een rustige reis gehad.
We werden opgewacht door de meneer van het hotel met een bordje in zijn hand waar op stond "Albertus Lenten, Safari Club".

Toen we eenmaal waren aangekomen in het hotel (22.45) mochten we nog even wat drinken aan de bar. Daar stond de eigenaar achter, een vriendelijke Schotse man. We hadden eerst een kamer zonder uitzicht op de tuinen, maar na gezellig kletsen (waarbij we vertelden dat we 2 nachten daar blijven) kregen we een andere kamer, met grote glazen deuren met daarbij uitzicht op de tuin. (Zie foto) Dat is natuurlijk heerlijk wakker worden:)

Na beiden goed te hebben geslapen, (mijn vader snurkte gelukkig nog niet zo heeeel hard..) Zijn we lekker gaan ontbijten. Daar hadden ze onderanderen yoghurt en fruit *yeeeey*. En papa had natuurlijk spek en ei.

Papa is ondertussen de sleutel van de huurauto halen en dan gaan we zo naar Soweto rijden voor de fietstour en het Apartheidsmuseum. (En jaa broer we komen dan langs het stadion) Foto's volgen!

Liefs

1. Jorn:
    28 januari 2017
    Fijn dat alles goed is gegaan! En gelukkig heeft papa zich ingehouden de eerste nacht. Maar je moet natuurlijk niet gaan terug krabbelen voor het schrijven van je blog. Want ik en met mij alle andere blogspotters hangen aan je lippen Esmée Irwin. Goed dat je langs het stadion komt want het zal het hoogtepunt van je reis worden haha! Veel plezier vandaag xx
  2. Shannii:
    28 januari 2017
    Gelukkig is de reis goed bevallen! En wat eng dat iemand flauw is gevallen
    Hele mooie foto's en wat Jorn inderdaad zegt, niet terug krabbelen op het schrijven van blogs het is juist zo leuk om te lezen! Ik hoop dat het goed komt met de WiFi Kussiesss
  3. Mama:
    28 januari 2017
    Nou zere billen zullen jullie zeker gehad hebben na die lange vlucht. En vandaag krijgen ze nog steeds geen rust tijdens jullie fietstocht!! Maar ik zie dat jullie een lekker ontbijt op hebben, dus kunnen jullie er tegenaan vandaag!!
    Veel plezier vandaag! Xx