On the road again

29 januari 2017 - Blyde River Canyon, Zuid-Afrika

Vandaag hebben we de dag meer en deel besteed in de auto. We hebben zeker wel 400 km gereden. Gelukkig hadden we onderweg nog genoeg gezien. We zijn naar twee watervallen geweest. De een was in Lone Creek Falls en de andere Mac Mac Falls. (Zie foto's)

Al slalommend tussen de stenen, gaten in de weg en zelfs tussen de koeien en geiten door reden we dwars door de bergen heen. Het was een ontzettend mooi uitzicht en soms ook een beetje eng. Ze rijden hier natuurlijk linkse en het stuur zit rechts. Ik heb zelf als bijrijder dus continu het gevoel dat ik rij, terwijl ik hier helemaal geen invloed op heb. Geloof me, dat is best wel eens spannend. Vooral langs randen van de bergen. Gelukkig waren de meeste wegen nog erg goed. Onderweg zijn we nog een keer wezen tanken. En zelfs naast het tankstation liepen er zebra's en antilopen in een groot reservaat rond. Heel apart om te zien..

Al hobbelend over een erg slechte weg, (midden in de bush, niet echt heel goed voor de auto..) kwamen we uiteindelijk op onze bestemming. Een super mooie en luxe lodge (hut) met in het park zelf zwembaden en een leuk restaurantje. Het park zit naast een rivier waar gewaarschuwd wordt voor nijlpaarden en krokodillen..
Ik ben benieuwd wat we morgen weer allemaal doen. Maar we zijn in ieder geval benieuwd of we morgenvroeg wat dieren in de rivier kunnen gaan spotten..
We gaan straks lekker wat eten en daarna even relaxen!

Liefs

1. Shannii:
    29 januari 2017
    Super leuk om te lezen allemaal! Wel gek dat het natuurlijk andersom is daar in de auto hahaha vooral als je dan in de bergen rijd
    Lieve esss geniet ervan! En slaaplekker tussen de nijlpaarden en krokodillen
    Kussiessss
  2. Mama:
    29 januari 2017
    Nou jullie zijn al hobbelend weer op een fantastische locatie aangekomen. Weer mooie dingen gezien en meegemaakt. Zelfs tankende zebra's en antilopen, hoe bijzonder is dat!! ;))
    En dan die mooie waterval, die wilde je altijd zo graag van dichtbij zien en dat is vandaag gelukt!!
    Slaap lekker lieverds xxx
  3. Petra Landzaat:
    29 januari 2017
    Geweldig! Zo'n andere wereld daar...
    Ben benieuwd idd wat je morgen bij het opstaan weer gaat spotten.
  4. Esmée:
    30 januari 2017
    Heee Es,
    Wat apart zeg, zebra's en antilopen bij een tankstation Hahahah! Lijkt me heel vreemd. En super toffe foto's heb je gemaakt, had ook niet anders verwacht ❤