Morgen is het zover

26 januari 2017 - Vianen, Nederland

Vandaag is de voorpret begonnen, inpakken inpakken, inpakken en de laatste dingetjes nog even regelen.
Vanmiddag liep ik met mijn hondje Semmie langs het water en daar kwam ik een aantal Schotse Hooglanders en paarden tegen. Die zullen over een aantal dagen vervangen zijn door bizons en zebra's tijdens het wandelen en rijden door Zuid-Afrika.

Heerlijk aan het wegdromen, denkend aan onze reis die morgen van start zal gaan liep ik verder. Van mij hoeft het niet langer te duren. En stappen we morgen ochtend zo snel mogelijk in de auto.

It's time for Africa!

1. Tanti:
    26 januari 2017
    Lieve Esmée en zwagert-Albert,héél héél héél veel plezier op jullie rondreis door Zuid-Afrika en Swasiland. Wij kijken uit naar jullie verhalen en foto's. Geniet er van lieverds!!! XX
  2. Mama:
    26 januari 2017
    Lieve lieverds
    Nog maar een paar uurtjes en dan gaat die gave reis beginnen!!
    Koffers staan klaar hier in de kamer.
    Laatste dingen nog even checken, paspoorten liggen klaar. Ik heb aan jullie gedacht voor de nodige Etosspullen...zonnebrand, ontsmettingsspullen, diarreeremmers, DEET, etc.
    En jullie zijn net ingecheckt bij de KLM. Stoel aan het raam hoe leuk is dat
    Om 6 uur gaat de wekker.
    Nog 1 nachtje slapen in je eigen bed ipv een boomhut en wakker gemaakt worden door een giraf ipv je wekker!!
    Heeeeel veeeeeel plezier en GENIET!!
    Dikke kus
  3. Shannii:
    27 januari 2017
    Lieve Essie,
    Ik wens je zoooooveel plezier daar met de lieve, soms enge beestjes, maar dat komt wel goed! Gelukkig hou je ons goed op de hoogte en krijgen we hoop ik ook snel mooie foto's te zien!!
    Geniet ervan!!!❤
    Kussiesss