Daar zitten we dan

27 januari 2017 - Schiphol, Nederland

Na eindelijk bij de gate te zijn aangekomen, gaat het voor ons toch eindelijk echt beginnen. Stoeltje 35a en 35b bij het raampje met prima uitzicht. Wij zitten er klaar voor.
Genoeg beenruimte, films en zelfs de kussens met fleecekleedjes liggen klaar. Die 10,5 uur ga ik mij wel vermaken.
Want ik heb die uren vliegen er zeker allemaal voor over.
Kom maar op, zo snel mogelijk naar Johannesburg!

1. Petra Landzaat:
    27 januari 2017
    Mooiii!! De reis kan beginnen... geniet met volle teugen van al dat moois om jullie heen. Ik blijf jullie volgen... X
  2. Esmée:
    Heeel veel plezier samen! Lekker genieten!
  3. Shannii:
    27 januari 2017
    Haha! Jij vermaakt je wel de 10,5 uur lees ik Veel plezier met filmpies kijken!
    Kussiess
  4. Omi en Opa:
    27 januari 2017
    Op de I-pad volgen wij nu je hele vlucht vanaf Schiphol naar Johannesburg op een hoogte van 11 km en een snelheid van 916 km p. uur. Jullie landen om 22.20 u plaatselijke tijd.