Gebergten en watervallen spotten

4 februari 2017 - Hazyview, Zuid-Afrika

Na heerlijkt te hebben ontbeten, (Yoghurt, fruit croissantjes en toast) zijn we gelijk in de auto gestapt en naar de Pot Holes gaan rijden.
Dit is een gebergte met rotswanden die compleet gevormd zijn door het water daar. Hierdoor zijn er allemaal gaten en rondingen ontstaan, heel apart om te zien. Er waren bruggen daar aangelegd zodat je van het ene stuk naar het andere stuk kon lopen.

We hebben daar nog lekker een milkshake op en zijn toen richting Lisbon Falls gereden. Een van de grootste watervallen die we tot nu toe hebben gezien hebben. Eigenlijk wilde we daar helemaal naar beneden lopen (We waren halverwege) , maar het werd steeds steiler en er kwamen steeds meer rotsen waar we overheen moesten. Ik durfde helaas door mijn hoogtevrees niet meer verder te lopen. Aangezien we ook vlak langs een afgrond liepen.. Gelukkig hebben we de watervallen wel goed kunnen zien!

Na de watervallen zijn we nog even gestopt langs de weg, er zijn hier zulke hoge bomen echt enorm dus die wilde ik graag nog even vastleggen.

Het was zo warm vandaag dat we in in de namiddag lekker niks hebben gedaan en aan het zwembad van onze lodge hebben gelegen. Dus weer een heerlijk dagje gehad. We zijn nu onderweg naar een heel goed restaurant althans dat staat op TripAdvisor. Ik zit nu te schrijven in mijn notities in de auto er naar toe en ben mij net rot geschrokken. We moesten vol in de rem, want er stak een impala over. Dat maak je hier vaak zat mee. Ook moet je hier weer enorm slalommen tussen de gaten in de weg en kom je zelfs bordjes tegen waarop staat dat er evt een olifant zou kunnen oversteken!

Dat was het weer.
Morgen gaan we weer naar een andere lodge toe. En daar zitten we midden in een safaripark!