Welkom op mijn reisblog!

22 januari 2017

1. Reislogger:
    22 januari 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Omi en Opa:
    25 januari 2017
    Esmée en Albert, wij wensen je nu al een erg fijne vakantie/ontdekkingsreis in Zuid Afrika en zijn nu al nieuwsgierig naar je eerste reisverslag. Heel veel plezier.

Liefs Omi en Opa.
  3. Jantine Pellikaan:
    26 januari 2017
    Essieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee en papa van essie ;)

veel plezier daar in Verweggistan en geniet er van :D ik ga jullie op de voet volgen en geniet er zo een beetje van ;) kom alsjeblieft heel en veilig thuis. Ow en essie alle dieren alleen observeren niet lichamelijk onderzoeken ;)

-xx-jes jantine
  4. Jorn:
    Lieve papa en zus,

Eindelijk is het dan zover, jullie gaan samen naar Zuid-Afrika! Ik wil jullie heel veel plezier wensen en ga er echt van genieten! Ik hoop dat jullie tijdens deze reis leren welke dieren nou precies bij de Big 5 horen maar ik ga er van uit dat jullie nog veel meer dieren gaan spotten. Owjaa en vergeet niet nog even een foto te maken van het Soccer City stadion in Johannesburg goede reis en doe voorzichtig! Lovejullie Xxx jorn
  5. Mark & Karin:
    Lieve Albert en Esmee,

Heel erg veel plezier gewenst in Zuid-Afrika! Superleuk dat wij op deze manier ook een beetje mee kunnen reizen met jullie! Voor nu alvast een hele goede reis! Wij wachten hier met dikke winterjassen, sjaals en gebreide mutsen op jullie 1e zonnige kiekjes!

Tot gauw en liefs van ons!